Gemeinsam mit den Studierenden werden etwa fünf Themen aus dem Bereich Rezeptions- und Medienwirkungsforschung ausgewählt, die im Hauptseminar vertieft behandelt werden. Neben dem Dozenten können auch Studierende Themenvorschläge für das HS unterbreiten. Optimal wäre es, wenn die Themenvorschläge bereits im Vorfeld des HS eingebracht würden.
Admission settings
The course is part of admission "HS Rezeptions-/Medienwirkungsforschung".
Settings for unsubscribe:
The following categories of persons are preferred during seat allocation:
Higher semesters will be preferred.
The enrolment is possible from 27.03.2017, 08:00 to 29.03.2017, 23:59.
This setting is active from 27.03.2017 08:00 to 30.04.2017 23:59 At least one of these conditions must be fulfilled for enrolment:
Subject is and Degree is Master
Degree is Master and Subject is Text- und Kultursemiotik
Degree is Master and Subject is Medien und Kommunikation
A defined number of seats will be assigned to these courses.
The seats in these courses will be assigned at 30.03.2017, 08:00. Additional seats may be added to a wait list.
This setting is active from 27.03.2017 08:00 to 30.04.2017 23:59 It is allowed to enrol to max. 1 courses in this admission.