Tue., 26.04.2016 14:00 - 16:00 Uhr, Room: (ZMK) SR 003
Type/Form
Pre-requisites
Die Teilnahme an dieser Veranstaltung setzt die vorherige, erfolgreiche Absolvierung aller Basismodule (Medienpädagogik/Mediendidaktik, Kommunikationswissenschaft, Medienwissenschaft und Medienpraxis) voraus. Eine gleichzeitige Belegung vorausgesetzter Veranstaltungen ist nicht möglich.
Im Rahmen des Seminars beschäftigen wir uns mit der Markenführung und der Entwicklung crossmedialer Markenstrategien. Das theoretisch erworbene Wissen wird an dem Fallbeispiel eines Mittelständlers praktisch vertieft.
Admission settings
The course is part of admission "SE Medienökonomie".
Settings for unsubscribe:
A defined number of seats will be assigned to these courses.
The seats in these courses will be assigned at 11.03.2016, 12:00. Additional seats may be added to a wait list.
This setting is active from 07.03.2016 08:00 to 10.04.2016 23:59 The following conditions must be met for enrolment:
Subject is Medien und Kommunikation and Degree is Bachelor
This setting is active from 07.03.2016 08:00 to 10.04.2016 23:59 It is allowed to enrol to max. 1 courses in this admission.
The enrolment is possible from 07.03.2016, 08:00 to 10.03.2016, 23:59.
The following categories of persons are preferred during seat allocation: